keskiviikko 21. lokakuuta 2015

Red Cherry Eyelashes

Tilasin viime kuussa Madame Madelinelta ripsiä ensimmäistä kertaa. Olin lukenut sivustosta paljon hyvää, joten uskaltauduin tilaamaan. Mä oon hirveän huono tilaamaan ulkomaisilta nettikaupoilta, olen jostain syystä kovin epäileväinen ja pelkään että sössin tilauksen.

Luin monesta blogista, että Madame Madelinen toimitusaika on ollut hurjan nopea. Jotkut olivat saaneet tilauksensa alle viikossa! Itse tilasin 8 kpl ripsiä, joiden loppusumma meni juuri alle tullattavan summan. Kaupan päälle paketista ilmestyi vielä yhdet ilmaiset parit ripsiä, jee :) (Mallia #523) Parin viikon jälkeen tilauksesta aloin ihmettelemään, missä ripset viipyvät. Toki odotin niitä itsellenikin saapuvan noin viikossa, mutta tällä kertaa toimitus ei ollut ihan niin nopea. Reilun kolmen viikon jälkeen ripsipaketti vihdoin saapui onnelliselle omistajalleen. Olin jo hurjan huolissani siitä, oliko ripset kadonneet postin tutkimattomille teille. Eivät onneksi



Tilasin sekä luonnollisia että näyttäviä ripsiä, mutta tilaukseni kallistuu ehkä hieman luonnollisempien puolelle. Jos pitäisi mainita kolme lempparia, olisivat ne #523, #28 ja #76. Ainoa pari, mistä en lopulta niin piitannutkaan ainakaan ensinäkemältä, oli #100. Vaikka olen pitkien ja näyttävien ripsien ystävä, #100 näyttää liian epäluonnolliselta. Varsinkin sisänurkasta ripset ovat liian pitkät jo heti alusta. Pitää varmaan hieman leikata ripsiä hieman luonnollisemmiksi, jotta ne istuvat silmiin paremmin.

Onko teille Red Cherryn ripset tuttuja?
Mitkä on teistä kivoimman näköiset ripset? :)

- Dreamer

1 kommentti:

  1. Voi miten ihania ripsiä! Varsinkin nuo #523! Mun on pitäny jo vaikka kuinka pitkän aikaa tilata tuolta Madame Madelinelta Red Cherryn ripsiä, mutta ulkomailta tilaaminen on aina niin kuumottavaa just tuon takia että entä jos sössin tilauksen :D

    VastaaPoista

Kerro rohkeasti mielipiteesi!