maanantai 2. heinäkuuta 2012

Ebaysta koruja?

Vietän varmaan joka päivä aikaa eBayssa selaillen kaikkea ihanaa ja halpaa :) On koruja, meikkejä, kynsijuttuja, vaatteita ja kaikenmaailman asioita mitä vain voi keksiä. Itse olen erityisesti tykästynyt sieltä saataviin kynsijuttuihin ja koruihin, joten päädyin taas tänään katselemaan koruja. Tein kollaasin koruista, joita voisin tilata joku päivä. Suurin osa niistä maksaa alle kaksi euroa, joten ero Suomen hintoihin on valtava.

Kollaasin kuvat eBaysta.


Mitä pidätte? Kertokaa kokemuksianne eBaysta :)

- Dreamer

4 kommenttia:

  1. Mä en oo koskaan ostanu sieltä mitään. Toi viiksikoru on mun lemppari :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kans ostanu vaan kaks kertaa, nyt olis suunnitteilla kolmas! Juu se on hauskan näköinen :)

      Poista
  2. oi ihania koruja !! Ihana blogi sulla, jään seurailemaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Ihan mahtavaa, kiva että tykkäät :)

      Poista

Kerro rohkeasti mielipiteesi!