sunnuntai 17. kesäkuuta 2012

Faktat pöytään!

 Jokaisessa postauksessa on ollut hirveästi kuvia, joten ajattelin nyt tylsyyden kunniaksi tehdä vähän tekstipainotteisemman postauksen. :)
Tällainen koristaa meidän kodin ovea :) Ajattelin sen sopivan tähän tekstiin!












30 oleellisinta faktaa minusta: 
1. Olen nainen
2. 18-vuotias
3. Asun omakotitalossa koirani, äitini ja isäpuoleni kanssa
4. Valmistuin ylioppilaaksi
5. Hain ammattikorkeeseen opiskelemaan bioanalytiikkaa sekä radiografiaa&sädehoitoa
6. Jännitän kovasti pääsenkö heti opiskelemaan ammattikorkeaan!
7. En ole ikinä ollut kesätöissä :( Olen kyllä hakenut, mutta en vain ole saanut paikkaa
8. Rakastan meikkaamista
9. Olen hulluna valokuvaukseen
10. Eläinrakas
11. Omistan liikaa paljon meikkejä, hiustuotteita ja kynsituotteita
12. Olen ollut monta vuotta sitten emo&scene -tyylinen... Oi voi niitä aikoja :D
13. Käytän monta tuntia laittautumiseen, jos olen lähdössä johonkin
14. Kotona en jaksa meikata ja hillun yöpaidalla päivästä toiseen
15. Minulla on ihanin poikaystävä ♥
16. Tykkään ruoanlaitossa ja olen siinä mielestäni aika hyvä
17. Olen tilanteesta riippuen ujo ja hiljainen, tai iloinen ja sosiaalinen
18. Tykkään tutustua ihmisiin
19. Rakastan baareja, joissa ei soi vain perus NRJ-hitit
20. Pidän pubeista
21. Rakastan sadetta ja ukkosta
22. Pudottelen liikaa tavaroita, etenkin kännykkääni
23. Omistan kitaran mutten koskaan ole opetellut soittamaan sillä
24. Olen vasenkätinen
25. Olen lyhyt, noin 161-162 cm
26. Rakastan tanssimista
27. Rakastan korkeita korkokenkiä, mutta jalkani eivät ole tottuneet niihin
28. Ilman musiikkia en pystyisi elämään
29. Suicide Silence on lempibändini, mutta musiikkimakuuni kuuluu myös muutakin kuin deathcore - esimerkiksi reggae ja trance. Olen siis suht kaikkiruokainen!
30. Olen iloinen että aloitin blogin - tämähän on aivan mahtavaa!
Enemmänkin faktoja löytyisi, muttei kukaan nyt varmaan kauheaa romaania jaksa lukea!
KYSELKÄÄ ihmeessä enemmän mitä vain juolahtaa mieleen! :)

XOXO,
Dreamer

2 kommenttia:

Kerro rohkeasti mielipiteesi!